Blog mění jméno, má dva autory, nový vzhled, obsah však zůstává stejný!

by - srpna 02, 2016

Pokud mě, teď už vlastně NÁS, sledujete na facebooku, mohli jste postřehnout, že nastanou změny. Velké změny. Abych vám ale vše objasnila, proč jiné jméno, jiný design, kdo vůbec jsme a co od nás můžete čekat, sepisuji tenhle kratší informační článek. Ani nevíte, jakou mám radost, jak dlouhou dobu zabralo vytváření loga (to je mimochodem čistě má několikadenní práce) a přizpůsobování šablony k obrazu svému, aby vše klapalo. Momentálně zbývá pouze minimum úprav či dodělávek a vy, naši čtenáři, se máte vskutku nač těšit. 

Kudrnatá holka a Zrzavej kluk? Jakože cože? 


Víte, více jak měsíc nevyšel žádný článek, recenze, nic, ne z důvodu nedostatku přečtených knih, ale z nechuti ke psaní. Když člověk píše pořád dokola jedno a to samé, občas mu dojde nadšení. A to je pak na houby. Jednoho dne jsem si však o blogu psala s Michalem, řešil, proč nepíšu, v čem je problém, však víte. Řekl mi, že je to velká škoda, že bych měla psát dál, jelikož mám své čtenáře, bavilo mě to a naplňovalo. Řekl mi, že ze mě nechce mít fitnessku nebo cokoli jiného, (holky určitě poznají problémy typu "neztloustla jsem?", a tak cvičíte a blbnete a máte mindráky z těch všech modelek na fotkách, i když ve skutečnosti nemáte proč), řekl mi, ať necvičím, ať jsem sama sebou. Ať jsem jeho knihomolka.

Právě tím mě obrovsky nakopnul, dodal novou energii, chuť jít číst, psát, recenzovat, upravovat fotky. A pak mi v hlavě začalo klíčit semínko nápadu, nápadu, který nebyl složitý na realizaci. Co kdybychom psali společně? Slovo dalo slovo a začalo velké plánování. 

Kudrnatá holka a Zrzavej kluk nás vystihuje perfektně. Snadno nás poznáte a navíc, blogů, v jejichž jménech naleznete "knihomolka", je aktuálně požehnaně. Takže také proto změna. 


Kdo jsme?


Prozatím musí postačit, že jsme dva knihomolové, kteří jsou schopni hodiny pobíhat po knihkupectví jako blázni, probírat velmi složitou filozofii života "koupit, či nekoupit?!", přičemž  po očku nenápadně pozorovat prodavačky a doufat, že nás nevyhodí, protože jsme tam už sakra dlouho a jejich "milé" výrazy mluví za vše. Chápu, že musíme vypadat fakt divně, ale když nám je tam tak dobře! :D 

Kudrnatý holce je patnáct a její jméno zní Barča, Zrzavýmu klukovi je osmnáct a jak už všem pravděpodobně došlo, jmenuje se Michal. Společně budeme psát recenze, články, určitě očekávejte i spoustu fotek, tipů na výlety a mnoho dalšího. Jak stojí v nadpisu, OBSAH ZŮSTÁVÁ STEJNÝ, tak tedy doufám, že nám zůstanete věrní a nového bloggera přivítáte s otevřenou náručí. :) 

Udělá mi neskutečnou radost, když mi do komentářů dáte vědět, jak se vám líbí nový vzhled, co říkáte na všechny ty změny, budete článek sdílet a prostě tak. Pokud stále nemáte odběr na našem blogu, určitě jej přihlaste, ať vám nic neuteče, protože teď to bude teprve jízda! 

You May Also Like

12 milých komentářů

  1. Babu, neuvěříš, co mě napadlo hned jako první: čekala jsem to. Michala vůbec neznám, ale bylo mi hned jasný, že musí mít něco s knížkami, když si začal s tebou. A pak už jsem na to jen čekala. Ale ten název je vážně božanskej, btw. ten obrázek u loga je perfektní, jen vypadáš trochu šíleně, jinak stejně krásná jako v reálu. Ten nápad se mi líbí.
    A Michale, koukej něco co nejdřív napsat, abychom věděli, co máme od tebe čekat. :)
    Čauky mňauky, cukroušci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty jedna věštkyně! :D Ohhh, velmi ti děkuji za chválu, od tebe, jakožto od umělkyně, znamená velkou poctu. :D ♥ Já a šílená a krásná? Ale prosím tě... :D
      Čauky mňauky a ještě jednou dík! :D

      Vymazat
    2. "Umělkyně" hahaha, to jsme se pobavili. :D Není zač.

      Vymazat
  2. Jsem moc zvědavá na nový koncept a je úplně úžasné, že budete psát ve dvou..holek, co čtou a blogujou jsou miliony, ale kluků je málo, takže snad Michal vnese do "našeho" světa něco nového a trochu to spolu rozproudíte :)
    Moc se těším, design je minimalistický, což mám ráda!
    Mějte se krásně a užívejte léta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to také doufám, že vše pořádně rozproudíme a přineseme opět něco nového. :D
      Mnohokrát děkujeme! :)
      Také se měj krásně a užívej léta :)

      Vymazat
    2. Hlásí se kluk, který začíná taky blogovat :D raci-svet.blogspot.cz :)
      Jinak přeju pěkné léto :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek a super nápad s blogem, tak se budu chodit koukat a snad napíšu i komentář. Ať vám to píše lehce! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokrát děkujeme a určitě budeme rádi, když se stavíš něco si přečíst :)

      Vymazat
  4. Je skvělé, že vás oba baví to samé. A ještě lepší je, že jste se rozhodli psát blog spolu, určitě tu díky tomu bude ještě víc zajímavých článků, které si ráda přečtu.

    Snad vám tohle společné psaní blogu bude klapat :) A vzhled i logo jsou opravdu krásné. Za tu práci to stálo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, taky máme blog, který píšeme ve dvou, třeba se vám zalíbí :) kdyzmyslis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře jsou pro mne největší odměnou. ♥

Copyright © Barbora Voříšková, 2015 - 2017

Vše, co naleznete na tomto blogu, podléhá autorským právům. Proto vás žádám, nekopírujte, nekraďte, nevydávejte cizí díla za své. Buďme k sobě féroví. Svět pak bude zase o kousek lepším místem.